dinsdag 13 maart 2018

VERMIST PABLO DELEN! ❤

Pablo is sinds 3 maart vermist en we krijgen sinds dien dagelijks zichtmeldingen binnen in Zwolle en omgeving. De laatste 3 dagen in Windesheim en Laag Zuthem. 

Pablo is een kruising Podenco. Zwart met wat witte haren op zijn borst. Gechipt, draagt een groen halsbandje.
Pablo is bang, niet roepen of achterna zitten, maar bel ons!

Linda 0614735987
Gerrie 0641324150

Alles is ingezet om Pablo te vinden. Van WIOA met speurhond en whatsapp zoek groep, vrijwilligers, verschillende websites en pagina's, asiels, dierenambulance. Voederplekken noem maar op.
Pablo wordt dagelijks gezien, maar elke keer als wij arriveren is hij alweer vertrokken.

WAT KAN JE DOEN?
Delen delen delen, en als je in omgeving Zwolle woont, flyeren, stuur een berichtje voor een printversie.

BEDANKT!


foto van Lin Kok.

1 opmerking:

  1. Oooohh lief mannetje...ik hoop dat je gauw terug bent. Ik woon in Amsterdam dus ik kan niet zoveel doen. Ik heb eens een hond terug gevonden na 3 maanden. ik had voederplekken die ik elke dag weer aanvulde met hondenbrokken en zo heb ik haar uiteindelijk gevonden en kunnen aanlijnen. Je moet ze binden aan een plek door middel van voedsel. Ze moeten in ieder geval eten krijgen. En ze blijven in de buurt van voedsel.

    BeantwoordenVerwijderen