vrijdag 2 maart 2018

Shana

OP 17 februari jl was Shana 1 jaar bij mij en mijn dwerg schnauzertje. Het gaat goed met Shana. Het is een hele lieve schat. Ik ben erg blij met haar. Ze luistert heel goed al vanaf het begin.
Ze is erg waaks geworden wat ik ook prima vind. Ze gaat veel naar zee en daar leeft ze zich helemaal uit. Shana is helemaal gefocussed op eten. Ze krijgt 2 x eten per dag en ze komt aangeven als het tijd is om te voeren. Ook weet ze precies wanneer het tijd is om te gaan wandelen, want als ik achter de pc zit komt ze met haar neus mijn arm omhoog duwen, zo van he het is tijd hoor kom er maar van af.

Het is een hele, hele leuke lieve hond ik hoop haar nog heel lang te hebben. Het wordt een tijd dat ze de spanjaarden gaan opvoeden wat de  dieren betreft want wat daar gebeurd is not done in deze tijd zomaar al die dieren op straat gooien. Gelukkig zijn er wel die van dieren houden zoals de bekende en geliefde zanger Alvaro Soler die 2 honden heeft en ook een liedje dat Animal heet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten