donderdag 1 maart 2018

Layla

Of ik iets over mijn ervaringen  op het blog wil zetten? Natuurlijk wel! Ik ben Layla. Ze vinden mij klein met mijn 25 cm en 3 kg maar ik ben echt pittig hoor!. Òòk ik kreeg een gouden mandje in Nederland  nadat ik een poosje bij een opvanggezin in Spanje had gelogeerd. Ik was zò blij toen ik op 7 Februari uit de bench op Schiphol stapte dat ik iedereen wel kusjes wilde geven! Na een hele poos rijden kwam ik terecht in Drenthe, daar zat mijn nieuwe zusje al op mij te wachten. Shakira (Wendolyn) was al een jaar eerder geadopteerd vanuit ACE en kan me goed begeleiden. Mijn leven hier  is heerlijk! Iedere dag ravotten met mijn zus  en rennen door de bossen en over de  zandvlakte Daarna heerlijk lui bijkomen in de nieuwe duo mand die het baasje speciaal heeft gemaakt. Nee mij hoor je niet meer klagen. Ik geniet van alles! Ik hoop dat vele hondjes een gouden mandje kunnen krijgen. 
Groetjes van Layla 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten