zondag 4 maart 2018

DAGBOEK ZONDAG - Pablito en zijn leven op straat,...

Op een dag werd ik geadopteerd, weg van mijn mama die me zo lief had, weg van mijn broertjes en zusjes,… De warmte van mijn mama haar lichaam tegen me aan, de liefde en bescherming, miste ik zo,… Ik moest helemaal alleen slapen, in een achterplaats, waar mijn angst en eenzaamheid niet werden gehoord,… Mijn familie vond me schattig, ze waren lief, maar op een dag mocht ik mee en werd ik plots uit de auto gegooid,… Een man in het dorp zag me vallen en raapte me op,… Ik wist niet wat er gebeurde, was helemaal in paniek en heel mijn lijfje deed pijn van de val,… Waarom, waarom deed mijn baasje me pijn? Waarom werd ik op die manier achter gelaten? Sinds die dag leefde ik aan de rand van het dorp, waar ik af en toe eten kreeg, ik leefde niet ver van de vuilbakken, dankzij hen kon ik overleven,… Maanden heb ik daar geleefd, de nachten koud en kil, geen mens die naar me keek,… Als ik 's avonds ronddwaalde, keek ik de woonkamers binnen,… Waar knus werd geleefd, en waar ik zo graag toe behoorde,… Maar geen deur ging voor me open,… Vandaag werd ik van de straat geplukt, mocht ik mee in de auto, het voelde goed aan,… Ik ben gaan liggen op de achterbank en heb alleen maar geslapen, ik was zo moe, zo moe,… Ik kon niet meer,… Dank aan alle rescue mensen van SHIN ACE om me een kans te geven,… Zonder jullie was mijn leven somber uitgedoofd,… Vandaag ben ik weer een hondje dat telt en rechten heeft,… Vandaag werd mijn wereld gered,...














Meer informatie over Pablito vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten